Tartalom betöltése...
E-mailt küldök Visszahívást kérek
     
Magunkról

Szakértő kollégáink színvonalas munkáján túl, éppoly fontos tényező az infrastrukturális háttér, amely az ügyek gördülékeny kezelését segíti.

Az ügyekhez csatolt elektronikus dokumentáció (dokumentumok, bejövő és kimenő levelek, e-mailek, faxok, fotók, telefonbeszélgetések hanganyagai, stb.) segítségével minden - a behajtási eljárás során elvégzett - tevékenység, és megtörtént esemény adminisztrálásra kerül. Behajtási szoftverünk saját munkafolyamataink és az ezzel kapcsolatban felmerülő igények alapján van paraméterezve. Az ügykezeléshez kapcsolódó adatok naprakész kezelését, és a konzekvens munkafolyamatok rendjét a rendszerbe integrált automatikus folyamataink segítik. Emellett az ügyek megfelelő ellátását manuális kezeléssel is kiegészítjük, ezáltal minden ügy többszörös ellenőrzési mechanizmus által kerül kezelésre.

Operátoraink dinamikus munkáját a legkorszerűbb, behajtásra specializált call center technológia támogatja. Ez a rendszer minden beszélgetés hanganyagát rögzíti, és a megadott telefonszámmal együtt az ügydokumentációhoz rendeli.
Nagy volumenű levelezési folyamatainkat olyan eljárások szavatolják, mint a borítékoló gép, a tömeges levélgenerálás valamint az Országos Logisztikai Központtal történő együttműködésünk. Leveleinkhez perforált csekket is mellékelünk lehetővé téve ezáltal a gyors és egyszerű fizetést.

Az ügymenet során keletkező adatokat a mindenkori vonatkozó adatvédelmi törvények, és a MAKISZ (Magyar Követeléskezelők és Üzleti Információt Szolgáltatók Szövetsége) rendeleteinek betartása mellett a legszigorúbb biztonsági előírásoknak megfelelően kezeljük:
  • Légkondicionált szerverszoba beléptető rendszerrel
  • Kettős recepció
  • Ujjlenyomat-ellenőrző beléptető rendszer
  • Éjjellátó kamerák, 24/7 videofelvétel
  • Távfelügyelet

Infrastrukturális hátterünk biztosítja a megfelelő alapot a hatékony ügykezeléshez.
Felszólító levelet kapott tőlünk?
Amennyiben szolgáltatója Ön felé jogszerű követelést támaszt, az Ön érdeke is azt minél hamarabb rendezni.
Ügykezelőink célja, hogy Ön a tartozását a lehető legjobb feltételek mellett rendezhesse.

 
Kik vagyunk,
mivel foglalkozunk?
A Consequence Europe Magyarország Kft. hazánk egyik legdinamikusabban fejlődő követeléskezelő vállalata. Célunk a késedelembe esett számlák rendezése, oly módon, hogy Megbízóink és Ügyfeleik jó viszonya megmaradjon.
Ügyfelei késve
fizetnek Önnek?
A Consequence Europe Magyarország Kft. segít a követelések hatékony behajtásában, miközben humánus irányelveinek köszönhetően meglévő partnerkapcsolatai nem sérülnek.
KAPCSOLAT

Consequence Europe Magyarország
1253 Budapest, Pf.: 94.
Tel: +36 (1) 5100 900
Fax: +36 (1) 5100 901
E-mail: behajtas@dijhatralek.hu
info@consequence.hu

 
Amennyiben a számsor nem olvasható, kattintson rá az újrarendezéshez.
^
TÉRKÉP

Országos Hátralékkezelési Központ
1013 Budapest, Pauler utca 11.

Ügyfélszolgálat:
Hétfő-Péntek: 
8:00-19:00
 
Consequence Europe Magyarország Kft.
CÍMKÉK

kiszervezés beszedés elmaradás felelősség hátralék kezes kötelezett late nemzetközi perképviselet skip tracing érvényesítés ügyféllátogató adóstárs b2c early eljárás eur felkeresés felkeresői felszámolás fizetési hálózat iroda jogi költségátalány meghagyás puha sikerdíj soft személyes végrehajtás ügyvédi contact 301/a b2b díjhátralék díjtartozás hitel kamat késedelmi outsourcing ptk pénz számlatartozás tartozás consequence call cashflow debt fmh kintlévőség követelés követeléskezelés számla adósság center behajtás collection